10 תשובות
פשוט תהיי בלי תמונה אם התמונה שלך ישנה
תשימי
מה אכפת לאחרים
מה אכפת לאחרים
כמו שאבא תמיד אומר: "עדיף חלון מאשר חור באמצע הבית"
כן מביך אבל תעשי אבל מה אפכת לך תעשי מה שטוב שלך
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה מביך תסבירו?
למה זה מביך תסבירו?
אנונימית
לא מביך אבל לא שמים את זה בדרך כלל אבל מה תעשי מה שבאלך
מביך טיפה כי תמונת פרופיל בווצאפ זה בדרך כלל את ולא מישהו אחר אבל תעשי מה שעושה לך טוב
באותו הנושא: