11 תשובות
8-7
שואל השאלה:
למה?
5 חודשים
כשאני והוא היינו ביחד ולא סתם יזיזים כמו עכשיו (מה לעזא לא טוב איתי)
לחורף האחרון
בעצם הייתי חוזרת לגיל 9,
כי עבר עליי משהו נורא והייתי שמחה לתקן את זה.
אממ משהו כמו גיל 7.
הייתי רוצה שוב לחזור לימים רגועים ותמימים שהייתי קם מתי שאני רוצה, אוכל קורנפלקס עם חלב וצופה בתכניות שהיו פעם כמו ערוץ הילדים ואז הולך לשחק כדורסל עד הלילה. לא היו פלאפונים חכמים, לא רשתות חברתיות, לא מלחמות, לא קורונה היה פשוט שליו ותמים.