3 תשובות
הכל טוב
אני עבדתי בסופר במשך שנה
זו העבודה הכי נוראית שיש
באותה שנה נהרסו החים
עברתי שם הרבה הטרדות שהותירו בי צלקת עד עכשיו
כרגע אני לא לומדת ולא עובדת ורק בבית סובלת מאותה שנה
אנונימית
אמאלה תאמת שזה נשמע הגיוני עם כל הזקנות הכועסות עזבי