5 תשובות
לא...
מצטער
עריכה: אני לא בא לפגוע או משהו, פשוט אני רוצה ילדים, זה הכל. מאז ומעולם חלמתי על הילדים שיהיו לי, שאני אוכל להגיד - אני אבא שלהם! אני האבא!
ולכן אני לא יכול לחשוב בכלל על אופן כזה שבו לא יהיה לי ילדים שלי בעתיד.
שוב, אני מודע לקשיים ואני מודע לסבל של אותה אחת ואני איתה באמת בכאב הקשה של חוסר יכולת להביא ילדים, אבל זה משהו שנחוץ לי יותר מכל דבר אחר. כלומר כמו שלגיטימי לפסול על אופי או יופי ואף אחד לא יגיד כלום, ככה לגיטימי לפסול על בעיות בהבאת ילדים.
חוץ מזה שזה הדבר החשוב ביותר שיש לנו לעשות בעולם הזה, לא סתם זו המצווה הראשונה.
מצטער
עריכה: אני לא בא לפגוע או משהו, פשוט אני רוצה ילדים, זה הכל. מאז ומעולם חלמתי על הילדים שיהיו לי, שאני אוכל להגיד - אני אבא שלהם! אני האבא!
ולכן אני לא יכול לחשוב בכלל על אופן כזה שבו לא יהיה לי ילדים שלי בעתיד.
שוב, אני מודע לקשיים ואני מודע לסבל של אותה אחת ואני איתה באמת בכאב הקשה של חוסר יכולת להביא ילדים, אבל זה משהו שנחוץ לי יותר מכל דבר אחר. כלומר כמו שלגיטימי לפסול על אופי או יופי ואף אחד לא יגיד כלום, ככה לגיטימי לפסול על בעיות בהבאת ילדים.
חוץ מזה שזה הדבר החשוב ביותר שיש לנו לעשות בעולם הזה, לא סתם זו המצווה הראשונה.
כל אדם הוא בן אדם בעצמו, תחשוב שהאישה הזו תיהיה מבואסת על זה כל החיים שלה. לכל אחד מגיע הזכות להיות נאהב בחיים
אז כן חד משמעית זו נאמנות
אז כן חד משמעית זו נאמנות
שואל השאלה:
צודק לגמרי!^^
צודק לגמרי!^^
אנונימית
כל אדם וזכותו להיות נאהב!
לא בטוח
אנונימי
באותו הנושא: