6 תשובות
כי מקדונלדס בעדנו
אנונימית
אין להם טעם
מספיק שיש סניפים בישראל הם כבר מחרימים. חוץ מזה מקדונלדס תרמה ארוחות לחיילים וכספים לכל מיני מטרות
שואל השאלה:
איך יכול להיות שמקדונלדס בעדנו אם כמו שכתבתי הם לא מוכנים לפתוח סניפים בעיר כמו אריאל?
איך יכול להיות שמקדונלדס בעדנו אם כמו שכתבתי הם לא מוכנים לפתוח סניפים בעיר כמו אריאל?
לפי דעתי מקדונלד'ס זה של האמריקאים בכלל וזה פשןט נפוץ שהערבים יעבדו שם
^^כי פעם הם לא רצו לעשות יותר מידיי רעש אבל כשהמלחמה התחילה כבר אין להם מה להפסיד
באותו הנושא: