6 תשובות
כי מקדונלדס בעדנו
אנונימית
אין להם טעם
מספיק שיש סניפים בישראל הם כבר מחרימים. חוץ מזה מקדונלדס תרמה ארוחות לחיילים וכספים לכל מיני מטרות
שואל השאלה:
איך יכול להיות שמקדונלדס בעדנו אם כמו שכתבתי הם לא מוכנים לפתוח סניפים בעיר כמו אריאל?
לפי דעתי מקדונלד'ס זה של האמריקאים בכלל וזה פשןט נפוץ שהערבים יעבדו שם
^^כי פעם הם לא רצו לעשות יותר מידיי רעש אבל כשהמלחמה התחילה כבר אין להם מה להפסיד