3 תשובות
מוצאים נקודת/נקודות חיתוך של הפונקציה עם ציר. x ע"י הצבה של y=0, ומשרטטים סקיצה של הפונקציה (אם זה פרבולה אז מחייכת או עצובה לפי במקדם של a, אם זה פונקציה קווית אז יורדת או עולה לפי הסימן של m) ואז כל מה שמעל ציר האיקס זה חיוביות וכל מה שמתחת לציר הx זה שליליות
לפי המשוואה אם יש מינוס לפני האיקס בשנייה היא שלילית ואם יש פלוס היא חיובית
שואל השאלה:
היא חיובית, איך זה עוזר לי
באותו הנושא: