6 תשובות
יש אופנועים של 125 סמק אבל אסור לך להיכנס איתם לכבישים מהירים לפי מה שהבנתי
שואל השאלה:
נגיד יש אופנוע של ימאהה yzf r125, תכלס אני יכולה לעשות רישיון עליו נכון?
פליז אל תעשי זה ממש מסוכן.
אבא שלי עבר תאונה בזה.
זה ממש כלי רצח...סכנת נפשות
אנונימית
a2 זה עד 125 סמק
a1 זה עד 47 כוח סוס לפי מה שהבנתי
ויש גם a בלי הגבלה שזה אחרי גיל 20 וצריך גם ניסיון עם אופנועים
r125 זה אכן רישיון a2.
עדיף לחכות לגיל 18...
^^
a2- עד 125 סמק
a1- עד 35 קילוואט ספק מנוע (ז"א, אפשר לקנות אופנוע 1000 סמק ולהגביל אותו ל35kw)
a- ללא הגבלה.
מבחינת הגילים לדעתי זה 16, 18 ו-21.