תשובה אחת
gpt:
פסטיגל הראשון בישראל היה בשנת 1980, המופע כלל את המחזה "העולם של פסטיגל", שהיה כולל בתוכו הופעות חיות, שירים וריקודים. התכנית הייתה מבוססת על קונספט של סיפור קסום עם הרבה דמויות צבעוניות, ובין הדמויות היו גם פפריקה וליצנים. פסטיגל הראשון נחשב לאבן דרך בתרבות הבידור לילדים בישראל, והשפיע על הפסטיגלים שיבואו אחריו.
פסטיגל הראשון בישראל היה בשנת 1980, המופע כלל את המחזה "העולם של פסטיגל", שהיה כולל בתוכו הופעות חיות, שירים וריקודים. התכנית הייתה מבוססת על קונספט של סיפור קסום עם הרבה דמויות צבעוניות, ובין הדמויות היו גם פפריקה וליצנים. פסטיגל הראשון נחשב לאבן דרך בתרבות הבידור לילדים בישראל, והשפיע על הפסטיגלים שיבואו אחריו.
באותו הנושא: