6 תשובות
וואי תגידי את עושה במקרה חיסוני אלרגיה??
שואל השאלה:
כן
יואו גם אניי
כמה זמן את בתהליך כבר?^
שואל השאלה:
שלוש שנים
הלוואי עליי^
כל הכבודד
תגידי אחרי 3 שנים את מרגישה שיפור מסוים עם האלרגיה?
אני רק 5 חודשים בתהליך ומתלבטת אם לוותר על זה או שלא כי קשה לי מדי לעשות חיסונים כל שבוע, אבל אם זה עוזר אשמח שתגידי