11 תשובות
היא אחלה אבל יש לה שירים דיכאוניים מידי לדעתי וזה פחות הקטע שלי
כן, חד משמעית כן
היא מושלמתת
חמודה לתקופת מבחנים
נחמדה פלוס
כן
כן