11 תשובות
היא אחלה אבל יש לה שירים דיכאוניים מידי לדעתי וזה פחות הקטע שלי
כן
כן, חד משמעית כן
היא מושלמתת
חמודה לתקופת מבחנים
כן
נחמדה פלוס
כן
כן כן כןכןכן
כן
באותו הנושא: