4 תשובות
תגידי פשוט שאת לא רוצה להיות אומחחה לבד.
זה יעשה חהם מצפון וישחררו.
אם לא, לכי עם החברות מי ישמע.. (כן כן כבד את אביך ואת אימך אבל שמעי שנייה) - ואחרי כמה זמן את תביאי הביצה או בכללי האחיזה שלהן תרפה ממך
זה יעשה חהם מצפון וישחררו.
אם לא, לכי עם החברות מי ישמע.. (כן כן כבד את אביך ואת אימך אבל שמעי שנייה) - ואחרי כמה זמן את תביאי הביצה או בכללי האחיזה שלהן תרפה ממך
הזייה הם מעדיפים שתסתובבי עם פרחות או סתם ילדות בנות 14 חסרות ערכים וכבוד שמתנהגות כמו טיפשות ליד בנים בשביל צומי? ניכר כי שטיפת המוח של התקשורת עבדה עליהם כל-כך טוב עד שהשכל שלהם כבר לא עובד תקין הבנות האלה הן ההשפעה הכי טובה שיכולה להיות במידה והן איכותיות
אנונימית
אולי תביאי אותן הביתה יום אחד שההורים שלך יראו אותן ויתרשמו
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
באותו הנושא: