6 תשובות
זה ממש לא סבבה
תתעלם מהטיפשה הזאת
חופש הביטוי

סתם צוחק זה לא בסדר אבל שזה לא יטריד אותך כי אם זה כן אז היא מנצחת. טייק איט איזי.
תני לה אחת לראש
לא מכבד בכלל
אל תתייחס אליה