6 תשובות
זה ממש לא סבבה
תתעלם מהטיפשה הזאת
חופש הביטוי
סתם צוחק זה לא בסדר אבל שזה לא יטריד אותך כי אם זה כן אז היא מנצחת. טייק איט איזי.
סתם צוחק זה לא בסדר אבל שזה לא יטריד אותך כי אם זה כן אז היא מנצחת. טייק איט איזי.
תני לה אחת לראש
אפשר לבעוט בה?
לא מכבד בכלל
אל תתייחס אליה
אל תתייחס אליה
באותו הנושא: