3 תשובות
שהוא מת כדי שאנחנו נוכל לחיות בשלווה או משהו כזה
כאילו שהוא מת כדי שאנחנו נעוף על החיים
הוא מת כדי לאפשר לנו לחיות חיים נורמלים ולהינות מהם
אומרים בדרכ על חיילים שנהרגו