7 תשובות
תביאי את השטויות הרגילות - רצינית, אחראית, חרוצה. תרשמי לעצמך את הימים והשעות בהם את יכולה לעבוד ואל תאחרי
מניסיון, חנויות בגדים זה קשוח. אז ממליצה לך למצוא עבודה טיפה יותר קלה אם את ביא
מניסיון, חנויות בגדים זה קשוח. אז ממליצה לך למצוא עבודה טיפה יותר קלה אם את ביא
שואל השאלה:
למה זה קשוח? זה רק לקפל בגדים מהתאים ובמדפים ולשאול לקוחות אם הן צריכות עזרה
למה זה קשוח? זה רק לקפל בגדים מהתאים ובמדפים ולשאול לקוחות אם הן צריכות עזרה
אנונימית
אני אישית לא עשיתי ממש ראיון עבודה.. כי הראיון היה בקבוצות אז אני לא כלכך יודעת מה שואלים
אבל פשוט לחרטט שאת רצינית ואחראית
תראי שאת רוצה את זה
חוץ מזה מעבר לעובדה שלעבוד בכיתה יא זה קשה.. כמו שאמרו מעליי לעבוד בחנות בגדים זה ממש קשה
אני אישית עבדתי בחופש בחנות בגדים וזה היה לי ממש קשוח ולכל העובדים שהיו שם זה היה קשוח
אז באמת אם יש עבודה יותר פשוטה לכי עליה
אבל פשוט לחרטט שאת רצינית ואחראית
תראי שאת רוצה את זה
חוץ מזה מעבר לעובדה שלעבוד בכיתה יא זה קשה.. כמו שאמרו מעליי לעבוד בחנות בגדים זה ממש קשה
אני אישית עבדתי בחופש בחנות בגדים וזה היה לי ממש קשוח ולכל העובדים שהיו שם זה היה קשוח
אז באמת אם יש עבודה יותר פשוטה לכי עליה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אבל תסבירו למה זה קשוח
אוקיי אבל תסבירו למה זה קשוח
אנונימית
אולי זה לא נשמע כלכך קשה אבל זה קשה
לא יודעת איך זה בחנויות אחרות אבל מניחה שזה אותו דבר
אני אישית הייתי צריכה לעשות פיזורים כאילו בכמויות בלתי מוסברות אז הידיים שלי כאבו ברמות
ותוך כדי שאלו אותי אלף שאלות או שביקשו ממני מידות תוך כדי וכאילו זה מלא פעולות בו זמנית אז זה קשוח
ובתאים בכלל היו ערימות של בגדים שלא היה שליטה על הכמות שם
אבל ביחד עם העובדה שהמשמרת הייתה 8 שעות אצלי זה היה מייאש ברמות
אז לא רוצה לחשוב איך זה יהיה אחרי בית ספר בכיתה יא
לא יודעת איך זה בחנויות אחרות אבל מניחה שזה אותו דבר
אני אישית הייתי צריכה לעשות פיזורים כאילו בכמויות בלתי מוסברות אז הידיים שלי כאבו ברמות
ותוך כדי שאלו אותי אלף שאלות או שביקשו ממני מידות תוך כדי וכאילו זה מלא פעולות בו זמנית אז זה קשוח
ובתאים בכלל היו ערימות של בגדים שלא היה שליטה על הכמות שם
אבל ביחד עם העובדה שהמשמרת הייתה 8 שעות אצלי זה היה מייאש ברמות
אז לא רוצה לחשוב איך זה יהיה אחרי בית ספר בכיתה יא
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני אעבוד בקופה?
ואם אני אעבוד בקופה?
אנונימית
איפה שאני עבדתי הקופה הייתה מזעזעת
אבל ברוב המקומות זה אחלה לגמרי פשוט זה לא תלוי בך אם תעבדי בקופה כי צריך לעבור התלמדות בשביל זה
אבל ברוב המקומות זה אחלה לגמרי פשוט זה לא תלוי בך אם תעבדי בקופה כי צריך לעבור התלמדות בשביל זה
אנונימית
באותו הנושא: