8 תשובות
שואל השאלה:
הייתי מדריכה בכנפיים של קרמבו בקושי היה לי חניכים ולא הרגשתי קושרה בכלל
למשל אני עכשיו מדריכה בכנפיים של קרמבו ואני מרגישה הרבה יותר שייכת ובאמת שאני עושה משהו משמעותי אז ממש ממליצה :)
שואל השאלה:
תודה סוניק
בכיף:)
אם לא טוב לך שם תדעי שיש מלא סניפים אחרים
זה לא יש כאלה שאפילו מצתרפים ב יב בסניף שלי יש הרבה שהצתרפו יחסית מאוחר אז זה בסדר ואני מכירה את סניף חדרה זה אחלה סניף אגב הייתי בסניף רמת גן עד שסיימתי בית ספר
אני לא הייתי ממליצה ללכת למכבי הייתי שם איזה חמש שנים כשהייתי ביסודי ולא כזה נהנתי אבל יש המון תנועות נוער אחרות
שואל השאלה:
נסיתי
בתור מישהו ששם 3 שנים
ממליץ
אנשים נחמדים רצח