7 תשובות
משחק לבד?
עם חברים?
איזה סגנון אתה אוהב?
ולמה דווקא אנדרייטד?
שואל השאלה:
כן לבד
לא
הכל
אני רוצה משחקים שאני לא מכיר
למחשב או קונסולה?
שואל השאלה:
מחשב
טרריה מעולה
אם אתה בקטע של מולטיפלייר אז יש את over watch שהוא בחינם האמת (אני משחק בו כרגע)
אני התחלתי בדיוק את middle earth shadow of war ואני ממש נהנה (יש עליו הנחה מטורפת בcd keys)
שואל השאלה:
תודה
skyrim, baldur's gate 3
אנונימית