14 תשובות
עד שהוא לא כותב לך מבחינתך לא קבעתם
לא לשאול וודפאק
חד משמעית לשאול
תשאלי
אין פגישה.
אם הוא יוצר קשר קצת לפני הפגישה אז הפגישה מבוטלת.
אל תתני שיעשו ממך צחוק.
^אולי גם נציע לכם ונקנה לכם פרחים ושוקולד ונפתח לכם תדלת?
בחייאת אתה גבר תתנהג כמו גבר
אנחנו לא אמורות לעשות את תפקידי הגבר
זה למה אנחנו שונים
לא בנות אתן חושבות שאנחנו מתעלמים אנחנו ממש לא
כמו שאת מפחדת לכתוב לו ולא לרדוף אחריו גם הוא והוא לא רוצה שתרגישי לא נעים שהוא לוחץ
תכתבי לו משהו חמוד כזה של תזכיר לי באיזה שעה נפגשים הוא יגיד לך ואז תגידי לו תודה ושאת מחכה לראות אותו
זהו לא כזה קשה די לעשות הכל מסובך
אנונימי
אתה נקבה או זכר? זכר? אז למה אתה רוצה את תפקידי הנקבה?
יאלה אל תעצבן אותי
^אל תבלבל תשכל
גבר שבאמת מעוניין במישהי יעשה ויראה לה
ולא יעלם עד לדייט
^ יכול להגיד אותו דבר על בחורה
אה חשבתי אתן רוצות שוויון
שתי מים יעבור לך
שתי גם את אחותי