10 תשובות
ללכת
חצי שעה מוקדם יותר עדיף מקסימום תיהיה בטלפון הזמן טס
^איזה טלפון רק שינההתת
שואל השאלה:
שימו לב...
התחנה שלי היא האחרונה מבין כל התחנות וזה אומר שאני יכולה להכנס 20 דקות מוקדם יותר לרכבת ולישון
אנונימית
^כןכןכןכן
חצי שעה מוקדםם
שואל השאלה:
והנה אני הגעתי חמודים
הרכבת פה אבל עכשיו מנקים אותה אז מחכים יאי
אנונימית
im sorry i got offended by the word חמוד
שואל השאלה:
וואו וואו איזה פגיע אתה
אנונימית
אל תדאגי זה יעבור מהר תהיי בטיקטוק