10 תשובות
ללכת
חצי שעה מוקדם יותר עדיף מקסימום תיהיה בטלפון הזמן טס
^איזה טלפון רק שינההתת
שואל השאלה:
שימו לב...
התחנה שלי היא האחרונה מבין כל התחנות וזה אומר שאני יכולה להכנס 20 דקות מוקדם יותר לרכבת ולישון
שימו לב...
התחנה שלי היא האחרונה מבין כל התחנות וזה אומר שאני יכולה להכנס 20 דקות מוקדם יותר לרכבת ולישון
אנונימית
^כןכןכןכן
חצי שעה מוקדםם
שואל השאלה:
והנה אני הגעתי חמודים
הרכבת פה אבל עכשיו מנקים אותה אז מחכים יאי
והנה אני הגעתי חמודים
הרכבת פה אבל עכשיו מנקים אותה אז מחכים יאי
אנונימית
im sorry i got offended by the word חמוד
שואל השאלה:
וואו וואו איזה פגיע אתה
וואו וואו איזה פגיע אתה
אנונימית
אל תדאגי זה יעבור מהר תהיי בטיקטוק
באותו הנושא: