6 תשובות
רובה מים
אחלה לאגרתה
טעם טוב ישך
לא באה בכלל אין לי כוח כבר

אבל בכללי לא ראיתי אף שמיניסט עושה את זה בבית ספר שלי
רק בסוף שנה אולי
אני לא באה מחר
אבל יש אצלי ילדים בשכבה שמתכוונים לבוא ולעשות קונפטי וכל זה
לפרוטוקול רונדו זה בסוף שנה לא בתחילת שנה
כאילו אם עושים אצלך אז ברור שתשתתפי
אבל זה מנהג של תחילת שנה