5 תשובות
שואל השאלה:
ואם אני מטעינה עד 100 האייפון יהרסו?
אנונימית
שואל השאלה:
אה בסדר תודה
אנונימית
לא, פשוט אין באמת צורך להטעין עד 100
את יכולה להטעין כמה שאת רוצה
אומרים שכדי לשמור על חיי הסוללה בצורה המיטבית לא כדאי להטעין אותה מעל 80%, זה לא אומר שהוא יהרוס אם תטעיני עד 100, הוא יהיה בסדר גמור
ממה שהבנתי הכי טוב זה להטעין עד הסביבות ה80 אחוז