8 תשובות
סרום
גם אני ככה.
פשוט עושה מחליק אחרי הייבוש.
פשוט עושה מחליק אחרי הייבוש.
סרום!! אני משתמשת בשל ארגנייה
סרום
שואל השאלה:
אז את הסרום אתן שמות יום אחריי כשהשיער יבש? או אחריי מקלחת?
אז את הסרום אתן שמות יום אחריי כשהשיער יבש? או אחריי מקלחת?
אנונימית
אני שמה אחרי שהוא מתייבש
שואל השאלה:
אני גם עושה מחליק כרגע אחריי חפיפה תמיד אבל זה קשה כי איו לי הרבה זמן בבוקר ואני צריכה לקום ממש מוקדם בשביל זה וגם אין לי כוח וזה הורס את השיער
אני גם עושה מחליק כרגע אחריי חפיפה תמיד אבל זה קשה כי איו לי הרבה זמן בבוקר ואני צריכה לקום ממש מוקדם בשביל זה וגם אין לי כוח וזה הורס את השיער
אנונימית
אני גם שונאת כשהשיער שלי נפוח ויש לי את זה מגיל קטן, אני אישית שמה סרום אחרי שהשיער מתייבש בקצוות ובשורש (אני מפזרת את הסרום על כל הידיים כדי שהשיער לא יראה שומני ומתחילה בקצוות ואת מה שנשאר על הידיים שמה בשורש) סרום נועד יותר לקצוות אבל אפשר לשים גם בשורש, אצלי השורש מפריע לי בנפיחות ובגלל זה אני שמה גם שם
באותו הנושא: