9 תשובות
שואל השאלה:
^לא בכל הארץ זה מזה בקטנה
כן אבל יש קווי לילה בערים מסוימות
כן
זה קצת מסכן את הנהג שיעלו שיכורים ופסיכופטים בשעות האלה הם מסתובבים המון
כן זה יעזור לי ברמותת
כבר יש קווי לילה נראה לי
^^^
יותר מסוכן שנהגים שיכןרים ופסיכופטים ינהגו בעצמם כי אין להם אוטובוסים.
ובכל מקרה יש מוניות, וזה מסוכן עבור נהגי מוניות באותה מידה