7 תשובות
חושבת שייקחו אותך לחקירה וירצו לדעת יותר מידיי דברים.. עדיף לא להכניס את עצמך לדברים כאלה וחוץ מזה.. איך אתה יודע? אין מספיק עדויות ותיעודים ודברים שפירסמו בשביל להגיע לאדם אשם.. נשמע קצת מוזר
עזבי אל תכנסי לזה זה כאב ראש שלא יגמר והיום כל אחד שנכנס לפרשה הזאת בדרך כזאת או אחרת הוא נחשב חשוד
איך פיענכת?
היית שם?
איך יש לך את כל הפרטים לדברים האלה?
איך אתה בטוח שזה נכון?
כן יהיו השלכות לזה יכולים לשלוח אותך לתחקיר ולחשוד שזה אתה, כי מניין לך שזה הפיענוח הנכון?
מניין לך שזה מה שבאמת שבאמת קרה?
היית שם?
איך יש לך את כל הפרטים לדברים האלה?
איך אתה בטוח שזה נכון?
כן יהיו השלכות לזה יכולים לשלוח אותך לתחקיר ולחשוד שזה אתה, כי מניין לך שזה הפיענוח הנכון?
מניין לך שזה מה שבאמת שבאמת קרה?
אני לא חושב שיש צורך, חוקרים ושוטרים חקרו את כל הפרשה ויודעים כבר מי הרוצח פשוט משתיקים , אם את קטינה ולא היית חיה באותה תקופה אז לא יעשו לך כלום אבל כן ישאלו מאיפה הגעת לזה , אבל אם את היית חיה באותה תקופה והיית בגיל בוגר יתחקרו אותך
מה
אנונימית
כפרה עליך תיתן יותר פרטים סיקרנת
אנונימית
ישתיקו אותך.
אתה צריך להעביר את המידע לעיתונאי שעושה הרבה רעש, ולא מפחד מהחונטה המשפטית,
או ל"עדנה קרנבל" שנמצא מחוץ להישג ידם
אתה צריך להעביר את המידע לעיתונאי שעושה הרבה רעש, ולא מפחד מהחונטה המשפטית,
או ל"עדנה קרנבל" שנמצא מחוץ להישג ידם
באותו הנושא: