8 תשובות
היה פקקים או שהיה לך שילשום בבוקר אן כאבי ראש
פקקים
זה הכי חרוש אבל מצד שני הכי טוב כי זה משהו שלא תלוי בך אז אי אפשר ממש להאשים אותך
אם תגידי בשקט למורה שהיית בשירותים של הבית ספר רבע שעה בטוח היא תעביר אותך
קלטת שקיבלת מחזור באמצע הנסיעה אז ההיית צריכה לחזור לבית לשים פד ולהחליף
האוטובוס איחר
ההורים שלך לא נתנו לך לצאת מהבית עד שאת שוטפת כלים
היה לי דלקת בעיניים לרבע שעה לא יכולתי לראות
אורן להב רדף אחרייך בקריית סטימצקי