6 תשובות
פעם רשמתי שקיבלתי באן מרובלוקס כי רשמתי ריל מלא אנשים התחילו איתי שיחה על זנ אותו דבר קרה כי רשמתי שבנות שהולכות לסליחות בשביל הסטורי הן מביכות
שואל השאלה:
בכיף אני אפתח פה שיחה אבל זה בשביל בחור שאני מחבבת
בכיף אני אפתח פה שיחה אבל זה בשביל בחור שאני מחבבת
אנונימית
נכון עדיף שיחות בסטיפס זה יותר כיף
שואל השאלה:
זה לא כזה עוזר לי. עכשיו שתיים בלילה
צריך משהו קשור.
זה לא כזה עוזר לי. עכשיו שתיים בלילה
צריך משהו קשור.
אנונימית
פשוט תשלחי הודעה לאנשים שאת רוצה לפתח איתם שיחה. אצל בנות זה יותר שונה מאצל בנים אבל כשאתה בן כל אחת חושבת שאתה מתחיל איתה אז אי אפשר לדבר
פעם הייתי שואל מי רוצה בראול סטארס
גם איזה יום משעמם
מי ער
דברים כאלה והוא היה מגגיב לי
גם איזה יום משעמם
מי ער
דברים כאלה והוא היה מגגיב לי
אנונימית
באותו הנושא: