5 תשובות
אם היה לך כינים את לא יכולה לעשות החלקה
אבל אם סתם הסתרקת איתו והוא היה נקי ולא היה בו כינים זה לא יהרוס לך סתם מבלפים וממציאים לך
אבל אם סתם הסתרקת איתו והוא היה נקי ולא היה בו כינים זה לא יהרוס לך סתם מבלפים וממציאים לך
שואל השאלה:
היה לי קשקשים
היה לי קשקשים
אנונימית
אם זה סתם להוריד קשקשים הכל טוב לא חושבת שזה יהרוס
אבל תוודאי שהמסרק לפני זה היה נקי ולא היה בו כינים או משהו כדי שזה לא יעשה לך בעיה לפעם הבאה שתקבעי החלקה
אבל תוודאי שהמסרק לפני זה היה נקי ולא היה בו כינים או משהו כדי שזה לא יעשה לך בעיה לפעם הבאה שתקבעי החלקה
שואל השאלה:
אבל ההחלקה תהרס? כי אמרו לי שזה הורס אנשים כאן
אבל ההחלקה תהרס? כי אמרו לי שזה הורס אנשים כאן
אנונימית
זה לא קשור כנראה השתמשת חזק מדי וזה כואב זה יעבור