17 תשובות
אוליביה.
אוליביה
טיילור
טיילור סוויפט.
אוליביה או סברינה, אני מתעבת את טיילור סוויפט סורי
סברינה אנטישמית.. ויש לה שירים של ילדות טיקטוק.
טיילור אני לא אוהבת סורי
אז אוליביה.. ויש לה קול ממש יפה
אנונימית
אוליביה
אוליביה
אוליביה
כל הילדות שלי זה השירים הישנים של טיילור אז טיילור סוויפט
אוליביה חד משמעית(הייתי מעדיפה את לנה)
אוליביה