5 תשובות
את אמורה להיות חונכת של חניך לפחות שנה משתנה תלוי בכמה את מוכיחה את עצמך
יש אצלי כאלה שהיו חצי שנה חונכים ועשו אותם מדריכים כי הם הראו שמגיע להם אז לא לרוב אי אפשר ישר להיות מדריכה
יש אצלי כאלה שהיו חצי שנה חונכים ועשו אותם מדריכים כי הם הראו שמגיע להם אז לא לרוב אי אפשר ישר להיות מדריכה
שואל השאלה:
מה לא שמעת על זה?^
מה לא שמעת על זה?^
אנונימית
מה
יש דבר כזה בכלל?
יש דבר כזה בכלל?
נודר נדר
בגדול צריך להיות בסמינר הדרכה אבל בסניפים קטנים חסרים מדריכים אז יכול להיות שיתנו לך. המדריך שלי שנה שעברה התחיל אחרי כזה 3 פעולות כי הוא לא היה אמור להיות מדריך והשנה חסרים לנו שני מדריכים אז יכול להיות שיצרפו באמצע שנה
באותו הנושא: