תשובה אחת
לדעתי יותר נוח יותר משבוע וכשלחוץ במיוחד ממש לתכנן מתי עושים מה (נגיד שעתיים בערב של רביעי ללמוד למבחן, שעה בצהריים של חמישי לארגן את הדברים, שעה במוצש לסיים ללמוד למבחן)