5 תשובות
שואל השאלה:
אבל הם ראו את הסטורי כבר ולא הגיבו מזל טוב, מה הסיכוי שהם יברכו אותי עד סוף היום הולדת? וזה לא יעזור אם תרשמו לי מזל טוב. כאילו תודה והכל, אבל אני לא מכיר אנשים פה ואני מן הסתם מעדיף שחברים מהשכבה ירשמו לי מזל טוב
אבל הם ראו את הסטורי כבר ולא הגיבו מזל טוב, מה הסיכוי שהם יברכו אותי עד סוף היום הולדת? וזה לא יעזור אם תרשמו לי מזל טוב. כאילו תודה והכל, אבל אני לא מכיר אנשים פה ואני מן הסתם מעדיף שחברים מהשכבה ירשמו לי מזל טוב
אנונימי
מי שרואה ולא מגיב זה סתם כנראה אנשים או שמקנאים, או שפשוט חסרי רגש שלא רואים אותך כמו שאתה רואה אותם ופחות אכפת להם כן זה מבאס ומאכזב ותמיד רוצים יותרר אבל תזכור שעדיף את ה9 האלה שזה מספר מכובד מאשר כלום ותנסה פחות להסתכל לרע כי הכל תלוי בך פשוט תשנה גישה
אנונימית
ועוד משהו לא שמתי לב אבל בחצי שעה אולי לא יגידו ויגידו לך מחר אל תתבאס סתם ככה מוקדם
אנונימית
שואל השאלה:
לא חבר, אבל מכיר אותם טוב. לא צריך להיות חבר כדי להגיד מזל טוב. וחלק מהאנשים שלא הגיבו לא בדיוק חברים, אבל אני מסתחבק איתם לפעמים וזה
לא חבר, אבל מכיר אותם טוב. לא צריך להיות חבר כדי להגיד מזל טוב. וחלק מהאנשים שלא הגיבו לא בדיוק חברים, אבל אני מסתחבק איתם לפעמים וזה
אנונימי
מזל טוב לפני חצי שעה נגמרה לי היום הולדת ואף אחד לא אמר לי מזל טוב
אנונימי
באותו הנושא: