16 תשובות
שואל השאלה:
זה גם לא היתה שאלה שלו
זה גם לא היתה שאלה שלו
אנונימית
זה סטיפס ברוכה הבאה.. תתעלם וזה יעלם
נע אל תתרגשי יש פה מלא הזויים
מה היה ומה ענית?
להתעלם, כולם מוזרים
תצאי אליו בחזרה זה הכי כיף לקרוא את זה
אני אעזור לך מי זה
אני אעזור לך מי זה
את אומרת שהוא לקח את זה יותר מדי קשה אבל נראה שדווקא את לקחת את זה קשה כי שומעים שנפגעת ואפילו העלת על זה שאלה
אנונימי
אל תקחי קשה.. ככה זה בסטיפס סתם מוזר
שואל השאלה:
לא שאלה שלו ופשוט לא נעים לי מהילדה ששאלה
לא שאלה שלו ופשוט לא נעים לי מהילדה ששאלה
אנונימית
שואל השאלה:
לא נפגעתי, פשוט פעם ראשונה שזה קרה לי וגם הוא מתחיל להעליב את אמא שלי מבלי שהוא מכיר אותה ובחיים לא קרה לי משהו כזה (העלתי את אמא שלי בתשובה שנתתי ואז התחיל לרדת עליה)
לא נפגעתי, פשוט פעם ראשונה שזה קרה לי וגם הוא מתחיל להעליב את אמא שלי מבלי שהוא מכיר אותה ובחיים לא קרה לי משהו כזה (העלתי את אמא שלי בתשובה שנתתי ואז התחיל לרדת עליה)
אנונימית
ברוכה הבאה
שואל השאלה:
מעדיפה לא לספר מה השאלה ומה הגבתי כי אני מפחדת שהוא יציק לי כי כתבתי ללא אנונימי
מעדיפה לא לספר מה השאלה ומה הגבתי כי אני מפחדת שהוא יציק לי כי כתבתי ללא אנונימי
אנונימית
בואי לפרטי
שלחי את השאלה וכולנו נצא עליו
שואל השאלה:
אשלח בפרטי לכל מי שרוצה כי אני מתה מפחד ממנו
אשלח בפרטי לכל מי שרוצה כי אני מתה מפחד ממנו
אנונימית
מה את מפחדת ממנו הוא סתם טמבל מאחורי המסך הכל טוב :) אם את רוצה לדבר על זה מוזמנת
באותו הנושא: