19 תשובות
אבוי
שמעתי את השיר שלהם emptiness machine והזמרת כן הייתה ברמה שמגיעה ללינקין פארק אז אני לגמרי בעד
היא עבדה ממש קשה כבר יותר מ20 כדי להגיע למעמד הזה יש לה קול מטורף אני חושבת שכדאי לתת לה ניסיון ולראות את האלבום החדש איתה
שמעתי
ממש לא מבינה את ההייט
אני כן אגיד שאני מעדיפה לשמוע אותה כשהיא שרה בקול רגיל ולא צרוד
מהה
מתי זה קרה
שמעתי, אני חושבת שהיא מתאימה בדיוק לסגנון שלהם, והיא לא מחליפה את צסטר, היא ההתחלה החדשה של לינקין פארק וכבר השיר החדש שלהם מטורף ואין סיבה בכלל להייט שהיא מקבלת, היא מדהימה
^תגידי נתקלת בשמועות לגביה במקרה?
כן שמעתי את השמועות על זה שהיא נולדה בסוג של כת כזאת ושהיא תומכת באנ* אין לי מושג אם זה אמיתי או לא אני מאוד מקווה שלא אבל בכל מקרה היא זמרת מדהימה
זהו כן גם אני שמעתי וזה מאוד מאכזב לחשוב על זה בהתחשב בעובדה שצ'סטר הוא בעצמו קורבן להטרדה מינית
ראיתי שהיא עדיין עוקבת אחריו באינסטגרם והוא הורשע בשני מקרי אונס (דני מסטרסון)
אני מלכתחילה ממש לא התנגדתי לזה שהם ימשיכו עם עוד סולנית (שמעתי על השמועות לזמרת חדשה עוד מלפני כמה חודשים), אפילו שמחתי
אבל ברצינות זה מה זה מבאס לשמוע דברים כאלה עליה אני מקווה שהם ידברו על זה

זה שהיא נולדה בכת זה עוד אני יכולה להבין אם היא לא תגיב, כי זה באמת מסכן אותה, אבל לגבי המחלוקת השנייה.. פחות
כן זה ממש מבאס, אבל אי אפשר לשפוט עד שבאמת נדע משהו על זה ואני מניחה שהם ידברו על זה בזמן הקרוב אז בינתיים אפשר לקוות שזה לא כמו שזה נראה :(
כן אני גם מקווה
מאוד קשה לי להאמין שמייק פשוט נתן לזה לעבור
יכול להיות שהסינגל שיצא מדבר על הקטע שלה עם הכת, לא יודעת
שואל השאלה:
אילו שמועות?
שואל השאלה:
עכשיו אני רואה
מזעזע
היא אמרה עכשיו שהיא תמכה בו בתור חבר בבית המשפט ואחרי שגילו שהוא אשם היא לא דיברה איתו יותר ושהיא לא תומכת בשום דבר שהוא עשה, מקווה שזה באמת ולא סתם כדי שלא ישנאו אותה
היא הורידה ממנו עוקב חחח סוף סוף
זה פשוט נשמע מוזר
סוף סוף שאלה על זה
כן זה ממש מרגש ואני רוצה ממש להבהיר משהו מאוד חשוב כמו שמייק שינודה אמר "אני מייק שינודה זאת אמילי ארמסטרונג וצ'סטר בנינגטון נמצא בכל אחד מכם" היא לא שם כדי להחליף את צ'סטר היא שם כי כל המטרה (ועל זה בנוי הרעיון של האלבום שאליו אנחנו מצפים) זה בניה מאפס , פתיחה של דף חדש ותקופה חדשה כמובן שצ'סטר בנינגטון ישאר לנצח הזמר האהוב עליי אבל אני ממש אוהב את אמילי ואת קולין שהצטרפו ואני מאחל ללהקה רק טוב בהמשך
וואלה לא שמעתי מקווה שזה לא יהרוס