11 תשובות
כן
המבטא שונה
בטח
כן
לא אבל אני יודעת להבדיל בין יפנית, סינית וקוריאנית
^כן.. זו לא בעיה..
בלי להעליב כאילו זה פשוט קל
אנונימית
לא נכון יש כאלה שיאמרו שזה נשמע אותו הדבר, נגיד בכיתה רובם יאמרו את זה
^יש אנשים.. להרבה זה יהיה קל
לא באה להתווכח או משהו אבל עדיין הרבה אנשים יצליחו להבדיל
אנונימית
אני גם לא באה להתווכח פשוט אני רגילה שמלא לא יודעים להבדיל
בטח
ספרדית - מוצו לוקן גרסיאס סניור
איטלקית - מאמא מיה! פיצה פיצה!