7 תשובות
נמוך מאוד מאוד
נמוך
ממש נמוך כנראה שלא וזה גם לוקח מלא זמן אז עדיף כבר לגשת לטסט נוסף
אפסי, עדיף לגשת שוב
מכירה מישהי שקיבלו את שלה.
לא שווה לנסות סתם בשביל המזל, אבל אם יש טענה אמיתית אז בהחלט יכול להיות ששווה- אולי כדאי להתייעץ עם המורה על המקרה הספציפי. בהצלחה!!
לא שווה לנסות סתם בשביל המזל, אבל אם יש טענה אמיתית אז בהחלט יכול להיות ששווה- אולי כדאי להתייעץ עם המורה על המקרה הספציפי. בהצלחה!!
תתאר את הסיטואציה שקרתה בטסט
כפי שנאמר מעליי, זה אפשרי שיקבלו את הערעור.
אני מכיר מישהי שעירערה והערעור התקבל.
אם באמת לדעתך, נעשה לך עוול ויש לך טענה מוצדקת לערער ולא בגלל סתם לקוות למזל (כי אז זה באמת נמוך רצח הסיכויים) - אז להגיש ערעור
אני מכיר מישהי שעירערה והערעור התקבל.
אם באמת לדעתך, נעשה לך עוול ויש לך טענה מוצדקת לערער ולא בגלל סתם לקוות למזל (כי אז זה באמת נמוך רצח הסיכויים) - אז להגיש ערעור
באותו הנושא: