13 תשובות
כנראה שקוראת מזמור לתודה
מחלק סוכריות טופי(רק בגלל שהחטופים חזרו וסינוואר נרצח)
סינוואר חוסל*
אנונימי
חוסל נהרג מת נפטר נרצח התאבד לא משנה העיקר שהוא לא יהיה פה
אשמח.. אבל לא אעשה משהו פיזי
בוכה מאושר, מחבקת את המשפחה שלי
טס לאיסלנד עוד פעם
קוראת כמה פרקי תהילעם מזמור לתודה מודה לאולוהים שהסיוט נגמר וממשיכה בחיים שלי(:
חוגגת ומחלקת סוכריות כמו שעשו בעזה כשהם פרצו לנו וחטפו לנו אנשים.
אנונימית
עושה הופעה על הראש של עזה ומזמין את כל מדינת ישראל כולל החטופים ששוחררו והמשפחות של הנרצחים והמשפחות של החיילים שנפלו ולפני שמתחיל תהופעה עושה מחווה יפה לחטופים ששוחררו ומקדיש המון תודה לחיילים שלנו שנלחמו ועשו הכל בשביל שנמשיך לחיות בארץ ישראל וכמובן לזכור את הנרצחים והחטופים שנרצחו וכל החיילים שנפלו ושירת התקווה ואז מתחיל בהופעה והולך לשמח את כל מדינת ישראל וכמובן להמשיך לחגוג על הראש של עזה וכל שונאי ישראל
עושה מסיבה קולולולולו