9 תשובות
כן
לי היה אבחונים אבל לא הבאתי אותם לצו ראשון אז עשיתי כמו כולם כמו בוגר בלי הקלות
היוש אני, אובחנתי בדיכאון קליני וחרדות וכיום משרתת בצהל.
שואל השאלה:
אני לא מחפשת הקלות
אני מפחדת שבגלל שלקחתי תרופות וזה אז זה ישבש לי את הגיוס
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר לשלוח לך הודעה?
אנונימית
כן בטח
תבואי לפרטי רגע
שואל השאלה:
רשום שאת בת 15
אנונימית
אני לוקחת שתי תרופות פסיכיאטריות (אחת לדיכאון ואחת לחרדה) ועשיתי צו ראשון.
אנונימית