5 תשובות
כן עוד מאיימים כאילו מי ישמע תמיד אני רבה איתם כי הם מאיימים וזה מעצבן אותי איימו עליי יותר מ50 איש בנתיים לא עשו עליי
היום קיבלתי באן מרובלוקס ליום
יש לי ציטים ברובלוקס
אנונימי
בוא רובלוקס
ממתי עושים דוקס אנשים ברובלוקס מה
ולא חושב שיש מה לעשות עם זה
ולא חושב שיש מה לעשות עם זה
באותו הנושא: