7 תשובות
אז כן לכי
הייתי ממליץ לך לחכות לגשת שבוע הבא
נגיד שישי הבא, ויהיה לך את כל השבוע הבא ללמוד
שעתיים זה מספיק לתיאוריה פשוט לקרוא איזה מצגת ולעשות באפליקציה
שואל השאלה:
^למדתי במשך שבוע פחות או יותר
אני בשיעור 22 בגלל זה אני בלחץ לגשת לתיאוריה
אם את לא יודעת בכלל ורק על בסיס השעתיים אז לא זה סתם בזבוז כסף
את יכולה לגשת מתי שאת רוצה אבל ללמוד שעתיים זה לא קרוב ללהיות מספיק
את צריכה לפחות יום יומיים לפני חבל בסוף סתם תשלמי כסף