התחברות הרשמה

אפל טיוי זה שווה? 26 שח לחודש

5 בספטמבר 2024, 18:48
Apple    
5 תשובות
לא
יש המון אפליקציות שיש בהן את מה שיש באפל וזה חינם
מ
מאוהבת שרופה ומכורה
כן
ש
שאט דה פהההק אפ
לדעתי לא כי אין שם ממש דברים שווים לראות לפחות כשהיה לי מנוי לא היו
ז
זאתי מתל אביב
לא
C
ConfusedGirl
כן
f
fairy_
באותו הנושא:
שווה לעשות מנוי לאתר סדרות טיוי?
שווה לי בית 45 מטר 9,700 שקל לחודש + מתווך לחודש בתל אביב ?
שווה לעבור מהוט לסלקום טיוי?
שווה לעשות מנוי לנטפליקס או שעדיף לראות את הסדרות מאתר סדרות טיוי?
כאלה שיש להם פרטנר טיוי או סטינג טיוי
שווה לשלם 20 לחודש לפרמיום של ספוטיפיי או לא שווה?
בנתונים ובוויפיי של סלקום טיוי סדרות טיוי לא עובד?
שווה לקנות אפל טיוי?
כמה זה מנוי חודשי לסדרות טיוי?
יש פה מישהו עם סלקום טיוי או פרטנר טיוי ?
יש כאן מישהו שהוריד את סדרות טיוי לאנדרואיד טיוי (לטלוויזיה)?