3 תשובות
יש לך גלאקסי או אייפון?
אנונימית
שואל השאלה:
גלאקסי^^
לא מצאתי^
אנונימית
אני לא יודעת אם מותר לשלוח פה קישור..שלחי לי הודעה אני ישלח לך קישור