5 תשובות
לא את צודקת אתם חייבים קשר בונה מה שהיה ביניכם זה קשר הורס ולא טוב תבקשו לדבר עם איש מקצוע לפני שאתם חוזרים להיות ביחד יכול להיות שהוא אחלה בחור פשוט הוא נדלק עלייך של החיים
תגידי לו שאיל שהוא מתנהג לא נעים לך ועד שהוא לא יפסיק לא תוכלו להיות ידידים ושאת לא רואה אותו כמעבר לזה
שואל השאלה:
^ אנחנו כבר לא מדברים וגם לא נחזור לקשר.. אני פשוט רוצה לקבל ביקורת על ההתנהגות שלי, לדעת אם פעלתי נכון ולא יצאתי בן אדם רע חסר רגשות
אנונימית
קודם כל ממש לא עשית טעות והיית צריכה להגיד לו את זה ואמרת לו את זה בסדר גמור אני חושבת שהוא לקח את זה יותר מדי קשה ואני יכולה להבין אותו אבל הוא צריך לכבד אותך ואת מה שאת מבקשת
פעלת נכון, לא היה לך מה לעשות עם זה