2 תשובות
אולי שלחו לך בסמס (סיסמה לפתוח את התעודת זהות)
שואל השאלה:
לא שלחו לי
כתוב באפילקציה שלהם שהייתי אמורה לקבל דף עם סיסמאות ביום שהנפקתי ואז כשאני הלכתי לדואר הוצאתי את התעודה עם הסיסמה שקיבלתי
אבל לא זכור לי דבר כזה
לא שלחו לי
כתוב באפילקציה שלהם שהייתי אמורה לקבל דף עם סיסמאות ביום שהנפקתי ואז כשאני הלכתי לדואר הוצאתי את התעודה עם הסיסמה שקיבלתי
אבל לא זכור לי דבר כזה
אנונימית
באותו הנושא: