2 תשובות
אולי שלחו לך בסמס (סיסמה לפתוח את התעודת זהות)
שואל השאלה:
לא שלחו לי
כתוב באפילקציה שלהם שהייתי אמורה לקבל דף עם סיסמאות ביום שהנפקתי ואז כשאני הלכתי לדואר הוצאתי את התעודה עם הסיסמה שקיבלתי
אבל לא זכור לי דבר כזה
אנונימית