8 תשובות
למה החשדנות..?
למה אני צריכה שיזכרו אותי מה זה יתן לי
כן אבל כולם ככה
בעיניי אני לא רנדומלית אני מיוחדת:)
בעיניי אני לא רנדומלית אני מיוחדת:)
ברור שהרגשתי מדי פעם שאני רוצה שיזכרו אותי
אבל לא ברמה שהפסקתי בחיי ועמדתי ובכיתי בגלל הידיעה שלא יזכרו אותי
אבל לא ברמה שהפסקתי בחיי ועמדתי ובכיתי בגלל הידיעה שלא יזכרו אותי
מה אני צריכה שיזכרו אותי
איזה מדכא
שואל השאלה:
אני לא בוכה, גם לא בקטע שיזכרו אותי איגויסטי כזה... בקטע שבא לי לעשות משהו מיוחד בעולם...^^
אני לא בוכה, גם לא בקטע שיזכרו אותי איגויסטי כזה... בקטע שבא לי לעשות משהו מיוחד בעולם...^^
לפעמים נאחזים בעובדה הזו....
באותו הנושא: