8 תשובות
את מעתיקה ממני אני התחלתי הכל הייתי גם בחמות האהא
יש עוד זוגות, סטיפס זה לא אתר הכרויות אבל היו מקרים נדירים שמצאו פה אחלה זוגיות.
לא ממליצה לנסות בכל מקרה
שואל השאלה:
חחח למה מעתיקה? לא ראיתי פה שאלה על זה
אנונימית
מדברת מנסיון ?
אנונימי
הייתי בחמות לפני יומיים
שואל השאלה:
יפה יפה, פחות מעניין אותי החמות חח סתם התפלאתי מהטיקטוק הזה
אנונימית
לא האמנתי שזה אפשרי עד שראיתי
חחחכן לא הבנתי למה אנשים חושבים שכל מה שמעניין של החמות זה מטורף שהם התחתנו אשכרה אני בחיים לא הייתי שומעת פה על אנשים;)))