6 תשובות
לא יקבלו אותך לרק חודשיים
למה לא בלי קשר לשביתה? אני עבדתי בגיל 15 וכמה חודשים לא בזמן חופש
לא מקבלים בגיל הזה, בטח לא רק לחודשיים
שואל השאלה:
במה עבדת???
במה עבדת???
בבי פרש לבערך 3 חודש
לכי למקום שמשלמים בשחור
אנונימית
באותו הנושא: