4 תשובות
גאמא סייבר לא נמצא בשאלון העדפות. אם לא הביאו לך כבר הייתי מבקש ומנדנד בשביל לקבל בהקדם.
שואל השאלה:
אני נולדתי באוקטובר, אני אקבל את השאלון מאוחר או שלבקש עכשיו?
אני נולדתי באוקטובר, אני אקבל את השאלון מאוחר או שלבקש עכשיו?
אנונימית
לדעתי שווה לבקש אבל יכול להיות שתקבלי מאוחר
תמיד עדיף לנסות לבקש
מקסימום יגידו לא:)
מקסימום יגידו לא:)
באותו הנושא: