18 תשובות
יפה
יאא עיצבת אותם יפה
אני קצת אוטיסט
שם מדליק, עכשיו אני אוהבת אותן יותר חח סטאן cherry bomb!!
אוקיי אבל מה השם שלהן? כדיי שנוכל לעשות סטאן
חח סתם אבל הן חמודות כזה
שואל השאלה:
cherry bomb!
אנונימית
תמציאי שמות לכל אחתת
ממש יפהה
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
ממש יפות תעלי לגלריה אני מורידה
פחות
שואל השאלה:
^אני משחקת אופליין אין לי כוח לעדכונים
אנונימית
להקה מדליקה. ממש קול
שואל השאלה:
תודה רבה

עכשיוו אני בונה גם מלון קטן (10 חדרים)
ויהיה שם מתחם להופעות, ריקודים (כולל בלט)
פארק מים קטן
ומסעדה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי בניתי בית מלון!!
אנונימית