4 תשובות
משחק זה משחק
צריך לדעת להפסיד בכבוד ולא לקחת ברצינות משחק
צריך לדעת להפסיד בכבוד ולא לקחת ברצינות משחק
פשוט, גיימ איז גיימ
(game זה פשוט המשחק של להשיג בנות נראלי)
(game זה פשוט המשחק של להשיג בנות נראלי)
שואל השאלה:
אחי לא צאט גי פי טי
אחי לא צאט גי פי טי
"game is game" הוא ביטוי שמשמעותו היא שהמשחק הוא משחק, ולכן כללי המשחק צריכים להתקיים גם אם הם לא תמיד נראים הוגנים או נוחים. זה יכול להתפרש כדרך לומר שצריך לקבל את כל מה שקשור למשחק, כולל צדדים פחות נעימים או תוצאות בלתי צפויות, כחלק מהחוויה הכוללת.
באותו הנושא: