5 תשובות
כן לצערי מנסיון פעם שילמתי כמעט כפול רק על זה
בגלל זה עדיף לעשות כמה משלוחים שתדעי לפעם הבאה לפחות
בגלל זה עדיף לעשות כמה משלוחים שתדעי לפעם הבאה לפחות
שואל השאלה:
לצערי עברתי ממש אני אשלם מכס רציני?
לצערי עברתי ממש אני אשלם מכס רציני?
אנונימית
שואל השאלה:
75 דולר אני בודקת על הסכום שיצא לי ב-ין או בשקל
75 דולר אני בודקת על הסכום שיצא לי ב-ין או בשקל
אנונימית
זה לא עושה בעיות אבל תשימי לב שאת מזמינה בפחות מ75 דולר כי אז יהיה לך בעיות במכס וזה
שואל השאלה:
עוד לא הזמנתי מה כדאי לי לעשות?
עוד לא הזמנתי מה כדאי לי לעשות?
אנונימית
באותו הנושא: