5 תשובות
כן לצערי מנסיון פעם שילמתי כמעט כפול רק על זה
בגלל זה עדיף לעשות כמה משלוחים שתדעי לפעם הבאה לפחות
שואל השאלה:
לצערי עברתי ממש אני אשלם מכס רציני?
אנונימית
שואל השאלה:
75 דולר אני בודקת על הסכום שיצא לי ב-ין או בשקל
אנונימית
זה לא עושה בעיות אבל תשימי לב שאת מזמינה בפחות מ75 דולר כי אז יהיה לך בעיות במכס וזה
שואל השאלה:
עוד לא הזמנתי מה כדאי לי לעשות?
אנונימית