8 תשובות
אולי אתה מתבייש אבל שתדע שבסוף מי שאתה מחמיא לו יעריך את זה ממש וזה ישמח אותו
מבינה אותך זה ממש הגיוני שזה מרגיש לך מביך, אולי בגלל שבסביבה שלך זה פחות מקובל ונפוץ
תחשבי על כמה זה משמח לקבל מחמאה ושאת מרימה לאנשים בזה ועושה להם את היום
תחשבי על כמה זה משמח לקבל מחמאה ושאת מרימה לאנשים בזה ועושה להם את היום
שואל השאלה:
לא חושב שזה נובע מקנאה, אני לא אחד שמקנא
לא חושב שזה נובע מקנאה, אני לא אחד שמקנא
קנאה?
דימוי עצמי נמוך
קושי בפירגון
דימוי עצמי נמוך
קושי בפירגון
אולי אתה לא באמת מאמין במה שאתה מנסה להגיד כי היום אומרים שקרים לבנים בשביל לגרום לאחר להרגיש יותר טוב. תנסה לחשוב על זה שיש סיכוי טוב שזה באמת מגיע להם ופשוט תרים קצת את האווירה לא יודע
אולי ביישנות?
אולי זה מביך אותך?
אני לא מכיר אותך מספיק כדי להגיד
אמרתי ממה שאני יודע שלרוב זה נובעה
שלאדם קשה לפרגן כי הוא אחרי זה מרגיש פחות מאותו אדם
אבל בלי קשר כדאי לך לנסות למרות הקושי זה מקליל עליך
משחרר אותך
וגם יכול להיות מביישנות
שזה גם דרך לעבוד עליה
אמרתי ממה שאני יודע שלרוב זה נובעה
שלאדם קשה לפרגן כי הוא אחרי זה מרגיש פחות מאותו אדם
אבל בלי קשר כדאי לך לנסות למרות הקושי זה מקליל עליך
משחרר אותך
וגם יכול להיות מביישנות
שזה גם דרך לעבוד עליה
באותו הנושא: